אריזת תיק לאמא הטרייה בבית חולים

חשוב על צרכיה של אם יולדת כאשר היא אורזת תיק בית ־ חולים. בתי חולים רבים לא מציעים למטופלים שלהם מותרות של מקרר בחדר. אז להיות מוכן להביא כמה שכבות של בגדים. כמו כן, עליך להביא תעודת זהות ותיעוד נוסף, כגון כרטיס ביטוח בריאות, לבדיקה. ייתכן שתצטרך להביא מסמכי כניסה או כרטיס ביטוח בהתאם למקום מגוריך.

יש לכלול גם פריטים עבור השותף שלך. אסור לך להסתובב בבית חולים יחף. אז תוודא שיש לך זוג גרביים עם תחתית אחיזה. אל תשכח להביא תעודה מזהה ומסמכים חשובים אחרים. רעיון נהדר נוסף הוא להביא כרית מהבית, כמו כריות בית חולים יכולות להיות לא נוחות. הצעד האחרון הוא לזרוק את התיק למכונית שלך או להשאיר אותו ליד הדלת הקדמית. כאשר התינוק מגיע, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחכות.

לאמא לעתיד שלך צריך להיות מטען טלפון. מטען טלפון יעזור לך לבדר במהלך הלידה ולאחר מכן. אתה יכול גם לצלם הרבה תמונות של התינוק שלך. אתה יכול גם להביא כבל טעינה ארוך לנוחות נוספת. חבל הטבור עלול להיתפס בחבל הטבור. אולי תרצה אפילו לארוז עוד קשרים או עדשות מגע, ליתר ביטחון.

בזמן שאת אורזת לבית החולים, חשוב לוודא שאת אורזת את הדברים החיוניים. זוג משקפי שמש טובים וזוג משקפיים נוסף חשובים, במיוחד בימים הראשונים שלאחר הלידה. השמפו האהוב עליך יכול להיות מובא, מה שיעזור לך להרגיש יותר בטוח. אל תשכח להוסיף רפידות לאחר לידה. זו יכולה להיות דרך נהדרת להגן על הבגדים שלך בתקופה שלאחר הלידה. אפשר אפילו למצוא מגבונים ומגבונים בבתי חולים.

מלבד הדברים החיוניים, אתה צריך גם לוודא שאתה לארוז את הדברים החיוניים לאם החדשה. אתה תקבל שמלה וניירות חשובים על ידי בית החולים, אבל אתה צריך גם להביא החטיפים האהובים עליך. זה רעיון טוב שתביא איתך כמה גלימות בזמן הזה. החלוק יאפשר לך להחליף לשמלה נוחה יותר. נעלי בית הן חיוניות אם אתה מתכנן לספק בבית חולים.

התיק של אמא צריך להכיל את כל הדברים החיוניים ליום רגיל. בדרך כלל, אמא חדשה נשארת בבית החולים ליומיים. אישה עמלה עשויה להישאר בבית החולים עד שלושה ימים. בדומה לכך, שקית צריכה להכיל את הבושם האהוב עליה, את הקרם ואת הבד הניתן לשימוש חוזר. כל עוד היא מטופחת, התינוק החדש שלה יהיה מאושר.

זה לא הכרחי שיהיה תיק לאמא במלון. עם זאת, זה רעיון טוב להביא כמה פריטים חיוניים לאם חדשה. למשל, בית ־ החולים יספק תחתוני רשת חד ־ פעמיים, זוג גרביים עם תחתוני אחיזה, רפידות היגייניות עבות במיוחד ומוצרי רחצה בסיסיים. אתה יכול גם לארוז דברים שיעזרו לה להתאושש, כמו בקבוק חלב קוקוס, כובע, ובר גרנולה.

כל אמא טרייה צריכה להיות תיק לשאת איתה במקרה שהיא צריכה את זה. חשוב לקחת בגדים נוחים, כולל נעלי בית וכפכפים. נשים שמספקות בבית חולים צריכות ללבוש זוג גרביים עם תחתית אחיזה כדי להגן על רגליהן. גם גלימה שניתן להסיר בקלות מומלצת. חלוק הוא פריט חיוני נוסף.

זה גם רעיון טוב לארוז את הדברים החיוניים לאמא חדשה בבית חולים. בימים הראשונים, אמא טרייה אולי תצטרך לחפוף את השיער ולהביא אותו לבית החולים. גם כמה בקבוקים של שמפו לתינוקות וקרם עוזרים. תביא את השמפו האהוב עליך אם אתה מרגיש לא טוב. אחרי יום ארוך בבית החולים, חשוב לשמור עליה נקייה.

פרטים נוספים: תיק ליולדת בבית חולים itik.co.il